26 NİSAN 2018 PERŞEMBE

Temsa ile büyüyor

Yaşaroğlu Otomotiv, müşterilerine, Temsa’nın yakıt, servis ve bakım avantajlarını anlatıp, taleplerine cevap verirken, onların yatırımlarını da güvence altına almış oluyor...

Ekleme: 8 Aralık 2017 Cuma 22:38/ Güncelleme: 8 Aralık 2017 Cuma 22:38
TEMSA ailesine 2016 Haziran’da Ankara bayiliği ile adım atan Yaşaroğlu Otomotiv, bir yıl sonra İzmir’de de bayilik açtı. Temsa ile hızlı bir giriş yapan Yaşaroğlu Otomotiv, aynı dönemde Denizli ve Çanakkale 2. El satış lokasyonlarını da kattı. “Türkiye’nin her ilinde Yaşaroğlu Otomotiv etiketli bir araç görebilirsiniz” açıklamasını yapan Yaşaroğlu Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Özkan; “İzmir’de farklı bir marka ile 11 yıllık iş sürecimiz oldu. Çok güzel işler ürettik. Pazar payımız yüzde 90’lara geldi. Türkiye birinciliklerimiz, ikinciliklerimiz oldu ve büyüme ihtiyacı hissediyorduk, Temsa, bize, bu imkanı verdi. Hep samimi yaklaştı, çalışma heyecanımızı, iş yapma iştahımızı artırdı. Ankara ve İzmir’in ardından Çanakkale, Biga ve Denizli’de ikinci el noktaları oluşturduk. 2018 yılında Ankara’daki yoğunluğumuzu da arttıracağız” dedi.
1.5 yıllık sürede 30 ilde satış gerçekleştirdiklerini belirten Özkan, “İzmir, Ankara, Manisa, Aydın, Muğla, Çanakka le, Afyon, Tekirdağ, Erzurum yoğun satış yaptığımız iller. Bizim klasik bir satış modelimiz yok. Müşteri ihtiyaçlarına uygun çözümleri üretebilme anlayışı ile hareket ediyoruz. Araç satışı son rasında da müşterimizin her zaman yanında olmaya büyük özen gösteriyoruz. Temsa’ya 2017’den daha çok katkı sağlayacağımıza inanıyorum. Biz bu takımın oyuncusuyuz. Bulgaristan, Roman ya’ya, 10 adet ikinci el araç verdik. Gelecek yıl için bu yılın yüzde 30 üzerinde satış seviyesi hedefi belirledik” dedi.
Uzun yıllar farklı bir markanın bayiliğinin ardından Temsa bayiliğini üstlenmeleriyle karşılaşacakları zorlukların far- kında olduklarını belirten Özkan; “Biz bu değişimde güçlük olacağını tahmin ediyorduk. Temsa ürünlerinin yakıt avantajını, servis ve bakım avantajlarını an latmayla başladık. İnsanlar hesaplarını yaptılar ve Temsa’yı tercih ettiler” dedi. 
Akaryakıt fiyatlarındaki yükselişin Prestij’e yönelimde çok önemli avantaj sağladığına dikkat çeken Özkan, “2018 Prestij’in altın yılı olacak. Biz de ekip olarak bunu iyi kullanacağız. Aylık 3 bin ile 4 bin TL arasında bir yakıt tasarrufu elde ediliyor.Temsa’nın, müşterinin her zaman yanında olduğunu, satış sonrası süreçte de desteğini hiç esirgemediğini gördüm. Bu da Temsa’yı müşterinin gözünde bambaşka bir hale getiriyor” dedi. 
Ege’de, Temsa’nın pazar seviyesinin yüzde 35 seviyesinde olduğunu, ancak 2017 itibariyle bu seviyenin yüzde 80’lere çıktığını belirten Yaşar Özkan; “Biz müşterilerimizle aynı dili konuşmaya, sorunlarını yakından takip etmeye özen gösteriyoruz. Servis taşımacılığı alanında şirketimiz yok, ama kiraya verdiğimiz araçlar var. Bundaki amacımız ticari bir beklenti değil, müşterilerimizle birlikte hayatın içinde sorunlarını hissetmek. Kişinin kendi farkını yaratması gerekiyor. Pazar iyiyken herkes başarılı olur, önemli olan zor şartlarda başarıyı kovalamak yakalamak” dedi.
Yaşar Özkan ile kendi alanlarına yönelik olarak da; “Müşterilerimizle sade ce ticari ilişkiler çerçevesinde bir süreci yaşamayı hedeflemedik, onlara sosyal sorumluluk boyutumuzla da katkı sağlamak Temsa ve Yaşaroğlu Otomotiv olarak en önemli önceliğimiz oldu. Sektörde tespit ettiğimiz en büyük sıkıntılardan birisi de sürücü eğitimi. 2018 yılında sürücülere yönelik eğitimlerimizi başlatacağız. İleri sürüş teknikleri, öfke kontrolü, bakım maliyetlerinin düşürülmesi eğitimlerine yönelik bir paket hazırladık. Bu yıl, 50 sürücü 3 günlük eğitimden geçti. 2018 kolay bir yıl olmayacak ama bana göre en şanslı firma Temsa olacak. Müşteri dostu olabilmek 2018’in anahtarı. Müşterilerimizimutlu edecek, araç alma iştahını arttıracak etkinlikler içerisinde olacağız ama bunlar sürpriz olsun. 2018’de herkesin düşünmediği planlarımız var” diye konuştu.