21 KASIM 2017 SALI

“Süper Marka”

Superbands “Süpermarkalar Türkiye 2016” araştırmasında 300 marka arasından “Süper Marka” seçilen Mercedes-Benz, otomotiv sektöründeki farkını gösterdi...

Ekleme: 17 Haziran 2017 Cumartesi 17:02/ Güncelleme: 17 Haziran 2017 Cumartesi 17:02

Superbrands “Süpermarkalar Türkiye 2016” araştırmasında Mercedes-Benz “Süper Marka” seçildi. Sonuçlar, Superbrands Türkiye yetkilileri Dilek Koç, Gürkan Kınacı, Canan Konuk ve Nielsen Tüketici Araştırmaları Lideri Nur Serenli'nin katıldığı toplantıda açıklandı. Tüketici değerlendirmesinde 67 baraj puanını aşan 181 marka Türkiye’nin “Süpermarkaları” arasında yer almaya hak kazandı ve tüketicilerin oylarıyla Mercedes-Benz, 2. sırada yer aldı.

Araştırmanın ilk aşamasında 4 Bin 986 marka arasından 1.148 marka, aday marka olarak belirlendi. Jüri tarafından aday markalar arasından seçilen 300 marka için daha sonra İstanbul, Ankara ve İzmir’de tüketici değerlendirmesi yapıldı. Araştırmada tüm SosyoEkonomik Statü (SES) gruplarına dâhil olan 18-56 yaş aralığındaki 1.638 kişi ile yüz yüze görüşme yapıldı. Mercedes-Benz, “Süpermarkalar Türkiye 2016” ilk 3’e giren tek otomotiv markası oldu.