14 KASIM 2018 ÇARŞAMBA

Lastik sektörü hızlı büyüyor

Continental, İstanbul’da gerçekleştirdiği basın toplantısında, Türkiye’deki 10 yıllık başarısı ve geleceğe dönük belirlediği hedeflerini ortaya koydu...

Ekleme: 12 Ekim 2018 Cuma 22:04/ Güncelleme: 12 Ekim 2018 Cuma 22:04
İSTANBUL-Continental, Türkiye paza rındaki ilk 10 yılını değerlendirdi ve gelişen dünyadaki ileri teknoloji ile pazarda oluşan yapılanmanın altını çizerek, faaliyet sonuçlarını açıkladı. Continental EMEA Kamyon Lastikle ri Pazarlama Başkan Yardımcısı Patrick Leuschner, Continental Türkiye Genel Müdürü Ali Okan Tamer,Continental EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) Binek ve Hafif Ticari Araç Lastikleri Başkanı Philipp von Hirschheydt, Continental EMEA Binek ve Hafif Ticari Araçlar Lastikleri Gelişen Pazarlar Başkan Yardımcısı Jon An- der Garcia ile Continental EMEA Bi- nek ve Hafif Ticari Araç Lastikleri Başkan Yardımcısı Tansu Işık’ın paylaşımda bulunduğu basın toplantısın da Continental Türkiye’nin 10 yılda Türkiye’deki pazar payı 3, satış hac- minin 4 katına çıktığı ve Türkiye’deki lastik sektörünün son 5-6 yıldır global lastik pazarının çok üzerinde performans gösterdiğine dikkat çekildi.
Toplantıda, Türkiye’nin önde ge- len Orijinal Ekipman (OE) ortağı olarak ülke çapındaki tüm Orijinal Ekipman (OE) üreticilerine, güvenli, temiz ve akıllı mobilite teknolojisini de sundukları vurgulanarak, Continental, bayi ağ kapsamının genişletildiği, işlerin güçlendirilmesinin hedeflendiği de belirtildi. Bu hedef, Continental Lastik Bölümü’nün dünyanın en iyi üç lastik markasından biri olma hedefini taşıyan “Vision 2025” içinde de yer aldığı vurgulandı.  
Türkiye pazarının büyümesine ve verimli iş ortaklığının gelişmesine güvendiklerini söyleyen Philipp von Hirschheydt, son 15 yıllık başarılarını etkileyici bulduğunu, Türk lastik endüstrisinin çok önemli potansiyel ve büyüme dinamiği sergilediğini, Avrupa’da kamyon kategorisinde en bü- yük pazar olduğunu, Avrupa’nın en büyük ağır ticari araç parklarından birine ev sahipliği ettiğine dikkat çekerek; “2009-17 arası yüzde 10 büyüyen bu kategoride Türkiye’ye katkıda bulunmanın yanı sıra Türk müşterilerimize güvenilir ve yenilikçi ürünler ile yüksek teknoloji sunmaktan gu- rur ve mutluluk duyuyoruz” dedi.
Continental EMEA Kamyon Lastikleri Pazarlama Başkan Yardımcısı Patrick Leuschner, Ticari Araç Lastikleri stratejisi hakkında bilgi verip; “Her bölge ve kullanım alanı için doğ ru lastik” sloganı ile yola çıktıklarını söyledi. Zorlu yol şartlarında dayanık lılık sağlamak ve aşırı yükle baş et- mek için, Türkiye’ye özel “Extra Duty (ED)” Kamyon ve Treyler lastikleri geliştirdiğini, kamyon ve otobüs lastikleriyle endüstriyel lastikler konusundaki uzmanlığı ile pazarın ihtiyaç- larına göre yapıldığını söyledi.  
Değişen ve gelişerek yenilenen pazar anlayışında yer alışın içerdiği global anlayışlara dönük öncelikler ile ilgili önemli bilgilendirmeleri de barındıran toplantıda konuşan Türkiye Genel Müdürü Ali Okan Tamer, Türkiye’nin global otomotiv ve lastik pazarında büyüme ivmesine dikkat çekip; “Continental, sektörün değişen talep ve ihtiyaçlarını izlemek, Türkiye’nin her kesiminin beklentilerini karşılamanın anahtarıdır” dedi.