17 KASIM 2018 CUMARTESİ

İETT’de eğitimin faydası görüldü

İETT’nin sürücülerine yönelik eğitimleri sonrasında İstanbullular’ın memnuniyet oranında ciddi bir artış oldu...

Ekleme: 22 Nisan 2018 Pazar 12:13/ Güncelleme: 22 Nisan 2018 Pazar 12:13

İSTANBUL-İBB Meclisi Nisan Ayı toplantılarının 4. birleşimin- de İETT Genel Müdürlüğü’nün 2017 Yılı Faaliyet Raporu görüşüldü. Faaliyet Raporu’nu meclise sunan İETT Genel Müdürü Ahmet Bağış, İETT’nin 147 yıldır hizmet kalitesini yükselterek, İstanbullar’a toplu ulaşım hizmeti verdiğini belirtip, 5 bin 446 çalışan ve 6 bin 269 araçla 24 saat kesintisiz hizmet sunduklarını söyledi. Bağış, çalışanların motivasyon, memnuniyet ve bilgi birikimlerini artırmak amacı ile her hafta garajlarda toplantılar gerçekleştirdiklerini, 2017- ’nin en başarılı 354 çalışanını ödüllendirdiklerini, yönetici-şoför buluşmaları etkinliğinde ise bürokatların şoförlerle sohbet et- me imkanı oluştuğunu anlattı. Genel Müdür Bağış, Performan- sa Dayalı İş Atama Modeli ile de şoförlerin performans puanlarına göre çalışacakları hatları ter cih edebildiklerini söyledi. Bu modelle sefer gerçekleşme oranını yüzde 3.5, dakiklik oranını yüzde 6.63 artırdıklarını belirtti.